Podnikáte v gastronómii? Tak potom istotne viete, že sú potrebné ostré lakte, keďže nové reštaurácie, pizzerie, jedálne a ďalšie stravovacie zariadenia pribúdajú každým dňom ako huby po daždi. Väčšina z nich, samozrejme, aj s donáškovou službou.
Pre viacerých majiteľov a prevádzkarov je donášková služba len doplnkom, pre niektorých hlavnou činnosťou. Nech už patríte do jednej alebo druhej skupiny, zaiste je vašou snahou byť lepší a úspešnejší ako konkurencia. Pýtate sa, ako teda zlepšiť donáškovú službu? Prečítajte si zopár tipov.
Keď donášková služba, tak až k dverám
Ruku na srdce, nefunguje aj vaša donášková služba len po prvé dvere? V mnohých prípadoch sa donáškar neunúva ani vystúpiť z auta. Vieme, že takto funguje väčšina donášok – a tu je priestor na získanie konkurenčnej výhody. Dnešný človek je tvor lenivý, preto nám môžete veriť, že donášku až k dverám určite ocení.
Nečakajte len na telefonát
Doba ide neskutočne dopredu, a tak by ste ani vy nemali zaspať na vavrínoch. Spoliehať sa len na možnosť objednávky cez telefón je krátkozraké, pretože dnešnému svetu vládne internet. Klasická webová stránka už zďaleka nestačí, preto ju vylepšite možnosťou objednať si online. Ešte lepším riešením je ponúkať donáškovú službu aj prostredníctvom objednávkového systému POS Mobile.
Zabudnite na „dobu kešu“
Ľudia majú v peňaženke stále menej a menej peňazí. Nie je to tým, že by menej zarábali, zvykli si len platiť kartou všade, kde sa dá. Preto by ste aj vy mohli vylepšiť donáškovú službu tým, že ponúknete ľuďom možnosť platiť kartou cez prenosný platobný terminál. Ďalšou možnosťou je virtuálna peňaženka POS Mobile. Zákazník si v nej dobije kredit a určite ho nenechá prepadnúť – a tak sa stáva vaším stálym „štamgastom“.
Buďte trendy, buďte eko
Predčiť konkurenciu môžete aj tým, že stavíte na eko „kartu“. Veľa ľudí dnes zmýšľa ekologicky a bojuje proti nadmernému používaniu plastov. Prestaňte teda používať plastové obaly, plastové príbory či dávať k jedlu „grátis“ nápoj v plastovej fľaši – nahraďte ich napríklad kompostovateľnými obalmi. Tým si získate aj skupinu eko ľudí, ktorá sa každým dňom rozrastá.
Odvďačte sa benefitmi
Všetci vedia, že nič nie je zadarmo, no stále niečo zadarmo chcú. Vymyslite preto nejaké zaujímavé „akcie“, ktoré ľudí nenechajú chladnými. Nezabudnite však ani na verných zákazníkov a doprajte im zľavy, prednostné právo doručenia jedla a podobne. Je to len na vás.
Gastronómia je oblasť podnikania, v ktorej si jednoducho nemôžete dovoliť stagnovať, ani upadať do stereotypu, pretože vás konkurencia prevalcuje šmahom ruky. Ak vaše donáškové auto viac parkuje, ako jazdí, niečo je evidentne zle. Preto sústavne pracujte na svojich službách a skúste sa držať aj našich rád – určite padnú na úrodnú pôdu.