Hudba má veľký vplyv na celkový dojem z vášho gastropodniku query_builder 14. února 2024 Hudba má zásadný vplyv na našu psychiku a správanie. Ovplyvňuje i zákazníkov vo vašej kaviarni alebo reštaurácii. Ako ju môžete využiť v prospech svojho podniku? arrow_right_altČíst článek
5 ingrediencií úspešného gastropodniku: len dobré jedlo a pitie už nestačí query_builder 31. ledna 2024 Ak chcete, aby bola vaša reštaurácia dlhodobo úspešná, nestačí ponúkať zákazníkom len kvalitné jedlo. Čo patrí ku kľúčovým ingredienciám prosperujúceho gastropodniku? arrow_right_altČíst článek
Ako pomôže zákaznícky displej v bufete alebo vo fastfoode? query_builder 27. prosince 2023 Zákaznícky displej predstavuje zariadenie, ktoré prináša do bufetovej alebo fastfoodovej prevádzky prehľad a poriadok. Ocenia ho zákazníci aj personál. arrow_right_altČíst článek
SERIÁL pre používateľov iKelp POS Mobile: Ako si vernostnými systémami udržať zákazníkov? query_builder 13. prosince 2023 Ako nastaviť vernostný systém, aby dobre fungoval, budoval databázu hostí, znižoval náklady na reklamu a zároveň pomáhal udržiavať stálych zákazníkov? arrow_right_altČíst článek
Ako získať viac objednávok na rozvoz jedál query_builder 14. dubna 2022 Hľadáte spôsob, ako získať viac objednávok na rozvoz jedál, ale zároveň to zvládnuť jednoducho a s prehľadom? ... bez IT odborníkov, bez komplikovaných zmlúv a bez finančne zaťažujúcich provízií? arrow_right_altČíst článek
Prispôsobte reštauračný systém veľkosti a potrebám svojej prevádzky query_builder 30. srpna 2023 Vhodný reštauračný systém dokáže zefektívniť chod celej prevádzky. Ako však zvoliť ten správny pre vaše potreby? Vyberajte si aj podľa veľkosti podniku. arrow_right_altČíst článek
Ako zostaviť jedálniček? Zohľadnite stravovacie návyky a diéty hostí query_builder 17. srpna 2023 Dobrú reštauráciu nerobia dobrou len kvalitné suroviny, ale aj menu, z ktorého si dokáže vybrať široká škála hostí. Myslite na zákazníkov s potravinovými obmedzeniami. arrow_right_altČíst článek
Profitujte vo vašej reštaurácii z organizácie eventov query_builder 14. března 2023 Skvelú príležitosť, ako zvýšiť profit podniku, predstavuje organizovanie eventov. Tie majú viacero benefitov. Ponúkame vám niekoľko tipov na zaujímavé eventy. arrow_right_altČíst článek
Rozhovor s Marekom Ryšánkom: Systémovo a procesne musí byť všetko zladené query_builder 03. března 2023 Rodinnú pizzeriu Fragolino Ristorante charakterizuje láska k talianskej kuchyni a dobrému vínu. O tom, čo ponúka zákazníkom, sme sa porozprávali s jej majiteľom. arrow_right_altČíst článek
5 tipov na zlepšenie donáškovej služby query_builder 07. května 2022 Pýtate sa, ako zlepšiť donáškovú službu? Prečítajte si zopár tipov. arrow_right_altČíst článek
Čo vám môže priniesť akcia Happy Hour a ako na ňu? query_builder 01. února 2023 Jednou z obľúbených akcií na prilákanie zákazníkov do prevádzky je tzv. Happy Hour, počas ktorej môžu hostia niečo skonzumovať za zvýhodnenú cenu. Ako na ňu? arrow_right_altČíst článek
SERIÁL Obedové menu: Inteligentný stôl ako samostatná vychytávka na zverejnenie obedového menu query_builder 16. ledna 2023 Žijeme v dobe technológií, tak prečo ich nevyužiť vo svoj prospech? arrow_right_altČíst článek
Rozhovor s Borisom Halajom: Dlho som sa bránil spojeniu s akoukoľvek rozvozovou službou query_builder 12. ledna 2023 Ako o sebe sami tvrdia, nie sú iba obyčajný street food. Reč je o podniku Butcher's Bits, o ktorom sme sa porozprávali s jeho majiteľom Borisom Halajom. arrow_right_altČíst článek
Recenzie sú dôležité. Ako získavať pozitívne a reagovať na tie negatívne? query_builder 18. listopadu 2022 Zákazníci majú na výber z veľkého množstva prevádzok. To, ktorú z nich navštívia, môžu ovplyvniť do veľkej miery aj recenzie. Ako ich získavať a ako na ne reagovať? arrow_right_altČíst článek
Informujte zákazníka o stave objednávky či rozvoze jedla SMS správou query_builder 27. září 2022 Komunikácia so zákazníkom je dôležitá. Nasledujúce riadky vás presvedčia o tom, že aj obyčajná esemeska môže zákazníkovi dodať pocit istoty a výnimočnosti. arrow_right_altČíst článek