Komunikačný server pre eKasa zariadenia iKelp POS Manažér
iKelp POS Manažér
6.3.001 (23,90 MB)
Čo je iKelp POS Manažér?
iKelp POS Manažér spolu s aplikáciou skladového hospodárstva iKelp Predajca, iKelp POS Mobile, iKelp Pokladňa (alebo iným) predstavuje úplný predajný systém, ktorý Vám umožní tvoriť účtenky na registračnej pokladnici alebo eKasa zariadeniami. Zoznam podporovaných zariadení je nižšie.
Čo Vám iKelp POS Manažér ponúka?
- Podpora viacerých zariadení od viacerých výrobcov
- Jednoduché užívateľské rozhranie
- Stála kontrola zariadenia (sledovanie, či je zariadenie pripojené a v správnom stave) a oznamovanie zmien
- Užívateľské funkcie
- Denná uzávierka
- Intervalová uzávierka
- Kontorla zaplnenia elektronického žurnálu
- Nastavenie času na zariadení
- Otváranie pokladničnej zásuvky
- Módy predaja: fiskálny, nefiskálny a tréningový - bez nutnosti nastavovať priamo zariadenie
- Rôzne možnosti nastavenia zobrazovania zliav
- ďalšie viď. novinky vo verzii
- Možnosť povoliť niektoré funkcie len oprávneným osobám
- Možnosť predaja z viacerých počítačov na jednom zariadení
- Lokálne siete, VPN siete, Internet
- Terminálové riešenia
- Vhodné pre prevádzky prepojené internetom
- Kontrola času zariadenia, automatická zmena času pri prechode na letný a zimný čas
- Podpora externých displejov
- Podpora externých (bonovacích) tlačiarní
- Podpora formátovania účtenky a textových výstupov po jednotlivých riadkoch
iKelp POS Manažér má jednoduché užívateľské rozhranie, je vytvorený na najnovších teghnológiách, spustí sa automaticky po štarte počítača a nemusíte sa oň nijako špeciálne starať.
Čo iKelp POS Manažér ponúka výrobcom informačného systému?
Aplikácia iKelp POS Manažér sprostreduje komunikáciu medzi nadradenou aplikáciou (systémom skladového hospodárstva akým je napríklad aplikácia iKelp Pokladna / Predajca, iKelp POS Mobile) a eKasa zariadením (napríklad Elcom EFox, FiskalPRO) alebo registračnou pokladnicou (Elcom), ktoré sú definované zákonom a spĺňajú certifikáciu eKasa.
Dostupné sú dve verzie aplikácie: aplikačný server (TCP/IP alebo Cloud) pre predaj z viacerých počítačov a modul, ktorý sa integruje priamo do systému skladového hospodárstva pre predaj z jedného počítača.
- Jednoduchá integrácia pre široké pole techonológií (ActiveX, .NET)
- Možosť komunikácie so serverom cez TCP/IP alebo cez Cloud
- Klientský komponent dokáže komunikovať priamo so zariadením ale aj so serverom, takže integráciou jediného komponentu získate riešenie pre jeden PC ale aj sieťové riešenie pre viacej počítačov
- Dostupná široká škála funkcií, ktoré môžete využiť pre on-line
- Synchrónna aj asynchrónna komunikácia so zariadením (vhodné pri zobrazovaní na displeji a iných operáciách)
- Pri synchrónnej komunikácii sa klientský komponent sám stará o zobrazovanie stavu prebiehajúceho predaja
- Jednoduchý servis - aplikácia si sama zistí základné nastavenia zariadenia (zaokrúhľovanie, hladiny DPH a iné) a servisný technik konfiguruje len základné nastavenia
Výhody aplikačného servera iKelp POS Manažér Server
- Predaj na jednom zariadení z viacerých počítačov
- Komunikácia so serverom cez TCP/IP protokol alebo Cloud službu* (* zvlášť platená a účtovaná služba)
- Dostupný ActiveX alebo .NET klientský komponent
Výhody modulu iKelp POS Manažér (Klient)
- Jednoduchý spôsob ingetrácie do existujúcej aplikácie (ActiveX, .NET komponent)
- Integrujete len jeden komponent a Vaša aplikácia okamžite podporuje komunikáciu s desiatkami zariadení rôznych výrobcov
- Nemusíte pripravovať vlastné užívatľské rozhranie, pretože iKelp POS Manažér môžete plne ovládať z ikonky vedľa hodín
Podporované eKasa zariadenia:
- Ninedigit
- A3 soft
- Elcom
- Elcom EFox
- Euro 50 T/TE Mini, MEDI, SMART
- Euro 150/155 Flexy
- Besteron
- Varos
- Bowa
- Podpora externých displejov
- VDF-650
- Bixolon
- EPSON displeje podporujúce štandard epson
- Podpora externých účtenkových tlačiarní
- účtenkové tlačiarne Epson
- účtenkové tlačiarne Samsung
- ďalši tlačiarne podporujúce štandardné komunikačné protokoly EPSON ESC
- Podpora platobných terminálov
- Besteron
- Teya
- Tatrabanka
- CSOB, CSOB v2
- FiskalPRO
Požiadavky | iKelp POS Manažér |
Operačný systém |
Windows 10 / 11, Windows Server 2012 R2 alebo vyšší operačný systém |
kompatibilný s Windows® 7, 8.1, 10, 11
|
Nainštalovaný softvér |
Microsoft .NET Framework 4.7.2 |
Hardvérové požiadavky |
Hardvérové požiadavky sú definované minimálnymi hardvérovými požiadavkami použitého operačného systému, jednotlivých komponentov a použitého zariadenia |