Pridávanie obrázkov jedál na mobile, rýchlo a jednoducho
V tomto návode vám predstavíme možnosti pridávania obrázkov v aplikácii iKelp POS Mobile rýchlo a jednoducho, čím sa stane vaša ponuka pútavejšia pre zákazníka. Pridajte si fotku k dennému menu vy, alebo nechajte túto možnosť na hostí. Áno, v aplikácii iKelp POS Mobile viete pridávanie obrázkov povoliť aj hosťom. Nechajte priestor ich kreativite a umožnite im podieľať sa na ponuke. Veď ako sa hovorí "Oči by jedli". Samozrejme je možné obrázky kedykoľvek zmeniť, prípadne túto možnosť zrušiť. Obrázky sa následne zobrazujú hosťom pri prezeraní jedálneho lístka cez inteligentný stôl, denného menu a samozrejme aj v donáške.
Pridávanie obrázkov obsluhou
V aplikácii je možné obrázky pridávať z galérie, prípadne ich odfotiť už pri vytváraní karty ako takej v aplikácii. Je ale jednoducho možné pridať fotografiu jedla aj dodatočne po pridaní danej položky do objednávky. Ak chcete pridávať obrázky z gelérie, je možné ich pridať aj na PC. Ak chcete obrázky vytvárať z fotografií, odporúčame tento postup robiť na mobile, kde viete napr. jedlo rovno odfotiť a pridať do ponuky. Pozor, ak pridávate obrázky z galérie, je vhodné aby mal každý pridávaný obrázok jedinečný názov. (Ak je vo vašj ponuke pizza, je vhodné, aby mal každý obrázok výstižný názov, napr. pizza_hawai.jpg a pod. Je dôležité, aby sa obrázky rôznych produktov nevolali rovnako.)
- Pridanie obrázkov na karte pri jej tvorbe alebo editácii
- Kliknite na Karty v menu aplikácie.
- Vyberte danú kartu v zozname a kliknite na Viac.
- V záložke Obrázky kliknite na možnosť + Nový.
- Pre aplikovanie zmien je potrebné kliknúť na Uložiť.
- Pridanie obrázkov na kartu ako položku v objednávke
- Pridajte položku do objednávky.
- Kliknite na ikonu menu pre zobrazenie doplnkových možností na položke.
- Kliknite na ikonu Info.
- Vyberte záložku Obrázky a kliknite na tlačidlo + Nový.
- Pre aplikovanie zmien je potrebné kliknúť na Uložiť.
Pridávanie obrázkov zákazníkom
- Povolenie možnosti pridávania obrázkov zákazníkom
- Kliknite v menu aplikácie na Kategórie.
- Vyberte kategóriu, pre ktorú má mať možnosť zákazník pridávať obrázky a kliknite na Viac.
- V záložke Základné aktivujte možnosť Obrázky od zákazníkov.
- Pridanie obrázka zákazníkom
Zákazník má možnosť pridania fotiek k položkám, ak je jeho objednávka potvrdená obsluhou, alebo ak jeho objednávka rovno zaplatená. V tomto postupe je popísaný celý proces vytvorenia objednávky, aby bolo jasné, v ktorom kroku je možné fotky pridávať.
- Otvorte si ponuku reštaurácie pomocou QR kódu na stole alebo pomocou odkazu na zobrazenie ponuky inteligentných stolov na prevádzke.
- Vyberte si z ponuky reštaurácie a pridajte položky do objednávky kliknutím na ikonu Vložiť do košíka.
- Kliknite na tlačidlo Zobraziť a potvrdiť objednávku.
- Zobrazí sa obejdnávka s položkami.
- Pokračujte kliknutím Objednať teraz.
- Po potvrdení objednávky obsluhou sa zobrazia položky objednávky s možnosťou ich hodnotenia a pridania obrázkov.
- Kliknite na Váša objednávka, zobrazia sa objednané položky a celková suma dokladu.
- Kliknite na ikonu fotoaparát pre zobrazenie možnosti pridávania fotografií.
- Zvoľte možnosť Pridať a spustí sa fotoaparát.
- Kliknite na vybrať súbor pre výber z galérie obrázkov v mobile.
- Pridanie potvrdíte kliknutím na Uložiť.
- Vyberte spôsob vyúčtovania dokladu Zaplatíme hotovosťou / Zaplatíme kartou.
Súvisiace návody
by
Jaroslav Orgoň