1. Pravidelné pridávanie príspevkov s inšpiratívnym obsahom, obrázkami a novinkami
Každý, kto začína s propagáciou na Facebooku, podľahne lákavému intenzívnemu propagovaniu rôznych akcií, špecialít alebo výnimočných ponúk. Zastavte! Toto je jedna z najčastejších chýb. Nezabúdajte, že sociálne médiá su najmä o budovaní vzťahu so zákazníkmi, bytím sociálnymi a poskytovaní "hodnotných vecí". Ľudia chodia na Facebook práve preto, aby zostávali v spojení a aby sa angažovali v oblasti zaujímavých vecí - zaujímavostí. Ak budete vždy príliš zameraní na predaj, spôsobíte si nezáujem v očiach vašich fanúšikov, ktorí si vypnú odoberanie noviniek od vás. Loajálna komunita ľudí, ktorá vás sleduje, sa dá dosiahnuť jedine ak budete aktívne vyhľadávať a zdieľať hodnotný obsah, ktorý je pre vás a vašu komunitu zaujímavý, ktorý ich inšpiruje, informuje, vzdeláva a spája s vašou reštauráciou (určite vašich hostí viac poteší, že ste pre nich zrekonštruovali terasu, aby sa u vás cítili lepšie ako príspevok, že aj dnes si kúpia kolu k obedu za euro).
Príspevky pridávajte pravidelne, podľa plánu, napríklad 2-3 krát denne v kľúčových časoch a spôsobom, ktorý vyvoláva našenie a ďalšie zdieľanie užívateľmi Facebooku, ako i potrebu komentovať alebo "lajkovať" (vhodný čas je napríklad pred vydávaním obedového menu). Používajte mix nástrojov, ktoré vám príspevky poskytujú: od aktualizácií statusov, cez fotografie jedál až po krátke videá zo života vo vašej reštaurácii.
Nezabudnite, ľudia vnímajú najmä vizuálne. Popularita Facebooku dokazuje, že ľudí medzi sebou spájajú najmä obrázky a fotografie. Ak chcete rýchlo zaujať pozornosť vašich fanúšikov, pridávajte obrázky, ktoré zaujmú pozornosť a sú príjemné pre oči. Taktiež by ste mali zvážiť používanie jednoduchých nástrojov na tvorbu a zdieľanie videí ako napríklad Vine, Instagram, Facebook Video a YouTube. Tie vám umožňujú rýchlo a jednoducho vytvárať videá, ktoré sa ľahko zdieľajú a na Facebooku vyzerajú zaujímavo.