Elektronická evidencia výdaja stravy a objednávok
Čo získate používaním elektronickej evidencie?

- Každý stravník má svoj unikátny identifikátor (kartička, prívesok, ...)
- Jedlo bude vydané len oprávneným stravníkom, ktorí sú na daný deň prihlásení a majú uhradené poplatky
- Systém nedovolí vydať jedlo tomu istému stravníkovi viac krát, pokiaľ naň nemá nárok
- Obsluha pri výdaji má neustály prehľad o počte zostávajúcich výdajov
- Výdajový terminál zobrazuje informácie o stravníkovi, vekovú normu a číslo jedla na prehľadne a na dobre viditeľnom displeji
- Jednotlivé situácie pri výdaji sú odlíšené zvukovou signalizáciou a farebnou svetelnou signalizáciou
- Prepojenie s PC a aplikáciou iKelp Jedáleň umožňuje elegantné prepojenie celého systému
- Bezkontaktné RFID karty/kľúčenky predstavujú moderný spôsob identifikácie
- Objednávací terminál môže autonómne komunikovať s Webovým portálom iKelp Jedáleň
- Každý stravník má prístup k objednávaciemu terminálu a môže zabezpečiť prihlásenie a odhlásenie stravy na najbližšie obdobie
- Terminály využívajú moderné sieťové pripojenie Ethernet (TCP/IP) a Internet
- S elektronickou evidenciou získavate v prvom rade prehľad a poriadok
Zapojte sa aj vy do Projektu modernizácie školských jedální.
Elektronická evidencia výdaja stravy a objednávok je súčasťou komplexného riešenia určeného pre školské jedálne všetkých typov (MŠ, ZŠ, SŠ, SOU, Gymnázium, VŠ). Uvedený systém pomáha zefektívniť prácu pri výdaji jedál, šetrí čas, eliminuje neoprávnené výdaje a šetrí peniaze. Môže byť vybudovaný a flexibilne prispôsobiteľný požiadavkám klienta. Nezávisle je možné využívať výdajové a objednávacie terminály, prípadne ich kombináciu. Je napojiteľný na webový portál, čím získate kompletné moderné riešenie školského stravovania.
Pre bližšie informácie kliknite na nasledovné odkazy:
- Galéria obrázkov (Ako vyzerá systém v praxi)
- Technické požiadavky pre využívanie elektronickej evidencie
- Bližšie informácie o fungovaní celého systému
- Cenové ponuky a obchodné podmienky