Upozornenie čašníkov na zákazníkov pri stole
Ak na vašej prevádzke obsluhuje viac čašníkov alebo barmanov, môžete efektívne zrýchliť obsluhu a zvýšiť spokojnosť hostí využívaním tímovej funkcie: Upozornenie čašníkov na zákazníkov pri stole. Čašníci tak vedia, komu je potrebné sa venovať. Funkcia upozornenia čašníkov na zákazníkov pri stole je veľmi užitočna. Využijú ju najme prevádzky, kde je viac obsluhujúceho personálu. Obsluhujete napr. zákazníkov na balkóne a popri tom si všimnete, že na terase si sadla nová skupinka zákazníkov. Jedným kliknutím viete upozorniť kolegov na nových zákazníkov. Ikona vedľa notifikácie im dáva jasne najavo, čo je potrebné spraviť.
Nápomocný môže byť aj barman. Ak vidí, že hostia pri stole potrebujú obslúžiť, vie tak vyvolať notifikáciu a niektorí z voľných čašníkov sa im vie hneď venovať. Touto funkcionalitou zvyšujete nie len rýchlosť obsluhy, ale aj spokojnosť Vašich zákazníkov.
Viac sa dozviete v nasledovnom videu:
Upozornenie obsluhy na zákazníkov v úkonoch na stole
- Notifikáciu vyvoláte kliknutím na ikonu Viac pri danom stole a v zobrazenej ponuke kliknite na ikonou panáčika Zákazník.
- Notifikácia sa automaticky zobrazí pri miestnosti, na stole ako aj v Menu aplikácie v časti Notifikácie.
- Otvorením stola kde notifikácia vznikla je možné túto notifikáciu potvrdiť kliknutím na ikonu Hotové, prípadne doklad rovno otvoriť kliknutím na ikonu Otvoriť. Ak sa jedná o nežiaducu notifikáciu, je možné rovno zariadenie z ktorého notifikácia prišla Zablokovať.
by
Ondrej Mecháček